Інтерактивні платформи практичної симуляції
Підтримка:
Відповідальна кафедра:
Кафедра фізичної та тактичної підготовки
Сідельніков Ігор Олексійович
Цілі:
Відпрацювання практичних навичок в межах курсу «Вогнева підготовка», «Тактико-спеціальна підготовка», "Після тактико-спеціальна підготовка", "Безпекові практики в правоохоронній діяльності".
Підтримка:
Відповідальна кафедра:
Кафедра економіко-правових дисциплін
Фаїзов Анатолій Вікторович
Цілі:
Це спеціально змодельований тренувальний простір, який імітує реальне середовище банку. Такий полігон використовується для практичного навчання студентів, які мають взаємодіяти з громадянами в банківському середовищі, у тому числі в кризових ситуаціях (наприклад, фінансові шахрайства, зняття соціальних виплат, незаконні транзакції, будь які види насильства (психологічне, фізичне) над літніми особами, особами з інвалідністю, неповнолітніми особами під час отримання коштів, здійснення певних банківських операцій тощо).
Тренування навичок реагування на нестандартні або кризові ситуації у банківському середовищі.
Моделювання поведінки клієнтів і працівників у випадку конфлікту, шахрайства, спроб зловживань.
Навчання правильній взаємодії з вразливими групами: людьми похилого віку, особами з інвалідністю, жертвами фінансового насильства, тощо.
Відповідальна кафедра:
Кафедра кримінальної юстиції
Хахуцяк Ольга Юріївна
Цілі:
Це спеціально облаштований простір, де в безпечному, комфортному та ігровому середовищі діти (зокрема, постраждалі від насильства або травматичних подій) можуть спілкуватися з фахівцями: психологами, соціальними працівниками, юристами, поліцейськими тощо.
Такий полігон використовується для навчання та моделювання ситуацій, з якими стикаються діти під час надання допомоги, а також для підготовки фахівців до чутливого, неконфліктного і не травматичного спілкування з дітьми.
Відповідальна кафедра:
Кафедра криміналістики
Несен Ольга Олександрівна
Цілі:
Призначена для відпрацювання практичних занять та кейсів щодо виявлення, вилучення, фіксації та дослідження доказів і проведення слідчих дій, таких як огляд місця події, огляд трупу, слідчий експеримент, обшук у помешканні, обшук у приміщенні тощо.
Відповідальна кафедра:
Кафедра кримінального права та кримінології
Шрамко Сабріє
Кафедра адміністративно-правових дисциплін
Стрельченко Оксана Григорівна
Цілі:
Дана інтерактивна платформа об’єднає всі навчальні полігони і має симулювати кризовий центр що забезпечує комплексну підтримку людей, які опинилися у критичних життєвих обставинах, протидія домашньому насильству, торгівлі людьми та гендерної дискримінації (а також всіх видів і форм насильства, підтримка при евакуації, надзвичайних ситуаціях, підтримка осіб з ризиком суїциду, дітей, осіб з інвалідністю, військових, тощо).
У аудиторії буде можливість онлайн трансляції з різних навчальних полігонів, на яких буде розігруватися певний кейс (місце розбору сценаріїв, дебрифінг після навчання). Задача кризового центру оперативно визначити алгоритм дій та залучення необхідого кола фахівців (первинна домедична, психологічна, правова допомога, фахівець жестової мови, соціальний працівник тощо) для направлення на навчальні полігони для його вирішення і супроводу.
Відповідальна кафедра:
Кафедра криміналістики
Відділення домедичної підготовки
Несен Ольга Олександрівна
Цілі:
Це спеціально обладнаний тренувальний майданчик для відпрацювання навичок надання першої домедичної допомоги в різних умовах.
Формування практичних навичок реагування в екстрених ситуаціях до приїзду медиків.
Тренування алгоритмів дій при пораненнях, зупинці дихання, серцевому нападі, травмах тощо.
Підготовка до дій у надзвичайних ситуаціях (ДТП, різноманітні обстріли, техногенні аварії).
Відповідальна кафедра:
Кафедра ділової української та іноземних мов
Максименко Ольга Володимирівна
Цілі:
Інклюзивний освітньо-комунікаційний простір, що складається з двох основних зон:
"Speaking Club " — тренування навичок публічного мовлення, дебатів, сторітелінгу українською та іноземними мовами
"Світлиця слова і жесту" — інклюзивна зона культурної взаємодії, місця діалогу, навчання жестовій мові, спілкування жестом, протидія мові ворожнечі.
Підтримка:
Відповідальна кафедра:
Кафедра конституційного права
Сьох Катерина Ярославівна
Цілі:
Освітньо-тренінговий простір для моделювання кейсів з протидії катуванням, нелюдському або принизливому поводженні. З метою підвищення обізнаності щодо заборони катувань згідно з міжнародними стандартами (Конвенція ООН проти катувань, Конституція України, КПК тощо).
Навчити фахівців студентів виявляти, запобігати та реагувати на випадки катувань.
Створити безпечне тренувальне середовище для моделювання ситуацій, де існує ризик перевищення повноважень або порушення прав людини.
Сформувати практичні навички документування та надання допомоги жертвам катувань, військових злочинів.
Підтримка:
Відділення психологічного забезпечення НАВС :
Жук Наталія Анатоліївна
Відповідальна кафедра:
Кафедра психології
Полудьонна Наталія Станіславівна
Цілі:
Мультифункціональний простір, що поєднує тренінгову, терапевтичну та інформаційну функції з метою формування культури турботи про ментальне здоров’я.
Навчання базових навичок психологічної самодопомоги та підтримки інших.
Зниження стигми щодо звернень до психологів і психотерапевтів.
Практичне відпрацювання алгоритмів кризового реагування.
Зона “Ти як?” — розмова в колі:
Безпечний простір для відкритого обговорення емоцій, переживань.
Навчальна зона “Як себе врятувати”:
Майстер-класи з технік саморегуляції (дихання, заземлення, пауза, ППТ).
Техніки стабілізації у стані тривоги, паніки, гніву.
Алгоритми “психологічної аптечки”.
Сенсорна зона/зона відновлення:
Місце, де можна побути на самоті.
Тренінгова зона:
Заняття з першої психологічної допомоги (ППД).
Рольові вправи: як реагувати, коли людині поруч погано.
Тренінги “тих, хто підтримує”: педагоги, друзі, батьки.
Підтримка:
Відповідальна кафедра:
Кафедра економіко-правових дисциплін
Кудінов Вадим Анатолійович
Цілі:
- 
Формування сучасного освітнього середовища — створення інтерактивного простору для практичного навчання, розвитку цифрових компетентностей та впровадження інноваційних методик у підготовці фахівців у галузі права, психології та правоохоронної діяльності. 
- 
Підтримка цифрової трансформації освіти — інтеграція інформаційних технологій у навчальний процес, розвиток цифрової грамотності серед здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників. 
- 
Сприяння міждисциплінарній взаємодії — об’єднання студентів, викладачів, фахівців ІТ та юриспруденції для спільного вирішення актуальних проблем цифрової безпеки, електронного правосуддя, кіберправа тощо. 
- 
Розвиток інноваційних проєктів та стартапів — підтримка студентських ініціатив, реалізація проєктів у сфері інформаційних технологій, права та психології, спрямованих на практичне застосування знань і підвищення конкурентоспроможності випускників. 
- 
Підвищення іміджу інституту — позиціонування кафедри інформаційних технологій як центру цифрових інновацій, що сприяє розвитку інформаційного суспільства та цифрової культури в системі НАВС. 

 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    